Milkshake

Godmorgon!
Antar att alla är spända på att höra om gårdagen!? :D
Ska ta det från början, dagen startade för min del med en smoothie och skola, (vill bara poängtera att jag inte drack något vatten till skollunchen) efter skolan gick jag hem och började byta om till lite mer passande kläder och hämtade biljetterna, sen traskade jag till bussen (måste säga att jag inte drack något när jag var hemma) tog tåget och sedan tunnelbanan till gamla stan. (köpte ingen drick påvägen) Sedan irrade jag runt i gamla stan/slussen innan jag till slut hittade min bekant utanför debaser. Vid den här tiden så gassade solen precis på oss, ingen vind och inte ett moln! Nice om man hade haft lite vatten..
När vi satt där, jag och dom människorna som jag aldrig tidigare ens hälsat på (bortsett från Gabbe som jag sagt hej till en gång) så började man känna febern stiga haha. Fast sen kom trummisen i we came as romans ut till oss och det kändes stort haha.
Sen när vi ÄNTLIGEN blev insläppta, då köpte jag cola och vatten! Sen var det ett sånt drag därinne så jag glömde bort att må dåligt. När this or the apocalypse entrade scenen, shit pommes frittes vad bra dom fick med sig publiken, det var så ruskigt häftigt att vara där, allra längst framme vid scenen.
Sångaren Ricky Armellino tog tag i min hand och drog upp mig på scenen, jag trodde jag skulle dö! Fy fasen va häftigt det var, kommer nog aldrig glömma det ögonblicket haha.

Sen var det (efter lång väntan) the word alive och fasiken va bra dom var!!:D
Dom spelade min absoluta favoritlåt Epiphany fast jag tycker alla deras låtar är bra! Det var helt sjukt coolt att stå 10 cm ifrån Tyler Smith!
Fan vilken härlig kväll, trots att jag drog mycket tidigare eftersom jag mådde så dåligt att jag inte kunde röra mig när jag kom hem, haha grät för att det var så sjukt jobbigt. Men får skylla mig själv eftersom jag inte drack något.
Eric Choi bakom cykeln (Trummisen i we came as romans)!

TYLER SMITH!! <3


Jag, nu, i mitt fina rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0