Men kom igen, oddsen är vad

Tjenis!
Hur mår alla idag? Själv känns det bra! Sitter här med en skål glass med flingor, fick en massa beröm av olika personer idag för lite olika saker. Bland annat lite av en gammal lärare för att jag är duktig bara och av en tjej som tyckte att jag såg cool ut, det gillar jag!
Gjorde nationella prov i engelska, läs- och hörförståelsen som jag missat då jag var sjuk (och skapade bloggen) och fy sjutton va ruggit det var. Jag ville bara krypa ur skinnet och sticka därifrån för det var så väldans långtråkigt. Man skulle lyssna på en kort kort kort text och sedan svara på en fråga och det var hur jäkla lång väntetid som helst:
Read question one to four.. (några sekunder) do that now please! (en-en halv minut) *kort text* now, answar question one to four. (en-en halv minut) och sådär var det på VARJE fråga och det var rätt många. Fy va det var tråkigt. Till alla er som ska göra nationella nästa år, jag lider med er.. MEN NU HAR JAG DET GJORT!
Det är så väldans smaskigt med glass+flingor (kellogs allbran) Testa!

Kommentarer
Postat av: Olleboiii

Du var frääääsig idag!

Bajs på dej. Har fett ångest för nationella! :S

2011-05-03 @ 17:44:56
URL: http://alivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mår bra, tackar som frågar!

2011-05-03 @ 21:07:01
Postat av: beccis

hohoho, den dära bandanan(hahahahha) var riktigt fräsig!

2011-05-09 @ 20:37:21
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0