Lilla Ludde, men dressen är fixad

ÅÅÅ!
Är båda superduperglad men samtidigt lite deppig. Har hittat den perfekta outfiten till balen så det känns bra. Kommer bli toppen, helt klart (outfiten alltså)! Tänker dock inte avslöja hur outfiten ser ut, inte ens lite. Det får vara en hemlighet till den dagen kommer!
Är deprimerad för att min hund var så sjukt slö idag, han rörde sig knappt så pappa trodde det var dags redan ikväll att åka in till veterinären och.. *snyft* ge honom en spruta..
Fy va hemskt!!!
Tidigare ikväll blev han dock relativt pigg igen och började äta och dricka själv så han får vara kvar här hemma med oss ett tag till vilket är underbart, om han nu inte lider. Det vore jobbigt. Det är även jobbigt att inte veta om han mår bra eller inte när han är sådär halv-pigg. Jag vill inte att han ska må dåligt men jag vill inte heller att han ska försvinna.. Har haft honom sen jag var två år gammal. Han är en i familjen.
Lilla ludde

Kommentarer
Postat av: Olivia

fast vem vet...(:

2011-05-03 @ 17:45:39
URL: http://alivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0