Leker lite bara

Goddag!
Min valborg var grym tycker jag, spenderade nästan halva dagen på en buss kändes det som men träffade på roliga människor där. Bland annat en grovt berusad man som pratade om allt möjligt inom politik och krig, visste inte riktigt hur jag skulle bemöta det men jag aktade mig för att falla in i gapskratt då han var rätt aggresiv.
Jag och min kompis gick runt lite i omgivningarna vid min sommarstuga och så eldade vi och grillade. Måste visa en bild på måltiden för jag är rätt stolt haha.
Lägg märke till persiljan på köttet, plockade den precis innan i min köksträdgård, hahah va lamt. Bilden för inte middagen rättvisa då den är alldeles suddig och ful men försvarar mig med att jag tog den med min gamla iphone 3G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0