Låt tankarna styra vad hjärtat känner

Tja gullisar! 
Idag var det 2 timmars baldans istället för idrott, jag var typ den enda som var taggad men det var superduperkul att göra bort sig inför hela skolan faktiskt. Det enda som jag faktiskt var bra på var vals men då kunde inte Gustav hålla reda på stegen så vi kunde inte överglänsa alla andra, Men men. Haha.
Igår så såg jag ju pirates of the caribbean 4 - i främmande farvatten. Den var riktigt bra faktiskt. Förmodligen tycker jag bara såhär för att den är ny och jag (om det nu är möjligt) har tröttnat en aning på de tre gamla men den var faktiskt bättre på någor vis. Mer spännande! Fast.. Troligtvis var det endast för att jag inte visste innan exakt vad som skulle ske. Men jag tycker helt klart att den är sevärd!
En liten (grymt bra) del av min spellista!

Fett snygg bild på mig och mina favvisarmband (är fan galen i smycken)

En helt random tjej på bion kom fram till mig och sa: Du har en grymt
snygg tröja! Då blir man ju glad! :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0