Jag liksom föll över kanten

Känner att jag byter header ganska ofta, kan aldrig bestämma mig. Men.. jag gillar min kamel som jag för övrigt tänkt att han kanske heter Kasper, eller så kanske han heter Bo eller.. Eller så är det en hon som heter Gärda eller Britt, ja eller något annat förstås. Fast jag tror inte att han/hon heter något av de där namnen egentligen.. För hon/han är fotad i Tunisien så.. Den heter nog något arabiskt namn tror jag åtminstone, fast kanske något franskt också! För dom pratar både arabiska och franska i Tunisien. Rätt märklig blandning om jag får lov att uttrycka mig så. Dom kanske var en fransk koloni en gång i tiden, vad vet jag?
Markus Krunegård, det är hans röst jag hör nu. I mina högtalare sitter han med en synthesizer och en gitarr och sjunger för full hals.
Det skulle faktiskt vara riktigt mysigt om det var så! När jag var liten läste jag boken indianen i skåpet och den handlar om en pojke som får ett litet skåp med ett lås på i födelsedagspresent och om han låser in en leksak där så börjar en leva när han låser upp. Läste den när jag var kanske 10 år eller något men tyckte den var så sjukt bra, drömde om att ha ett sånt där skåp! Var faktiskt tillräckligt smart för att förstå att det inte finns, men drömde om det gjorde jag. Skulle för fasen vara ascoolt att ha några små indianer och cowboys som bodde i mitt rum. Ruskigt kul skulle det vara också! HEHEHEHE
Hehe, det här närmaste med ett halvt staket runt + fyrkanten med ett
grönt flygplan var min bas när vi lekte med det här. HAHA, det roliga är
att det inte var länge sen alls! Fast måste tillägga två saker, 1.köpte
soldaterna till en kompis som skämt 2. Hans lillebror var med och lekte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0