Ingen skall hota din vila

Tjenixen!
Idag så har jag minsann inte gjort så mycket!
Hade en riktigt trevlig kväll med Simon igår, innehållande en väldig massa youtube-klipp, heheh
Exempelvis:
HAHAH!
ÅH HERREJÖSSES! Fasiken vad jag älskar hipphipp!
Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, ska bli spaghetti och köttfärssås mihihhihhih GÖÖTÖTT!! KÖTT!!
Har druckit en powerking till mellis (haha, mellis!) och så har jag, duktig som jag är, sytt två till figurer på syslöjden, fasiken vad jag är duktigt!
Den med massa ögon heter kramis och den gröna heter monster. För
den är grön.
Min episka vän Albin e gangster.. Om ingen fattade de
En superduperfin råttfällebil som jag och min kollega Max gjort på tekniken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0