Im trouble

Halloj!
Idag har jag fan varit den bästa kvinnan i hela f*cking världshistorien!
Har dammsugit övervåningen, skurat övervåningen, städat toaletten (euu), städat/möblerat om i mitt rum, tvättat tre maskiner och putsat fönstren plus speglarna på övervåningen. Fan va jag e bra!
Just nu sitter jag och lyssnar på Pink, hennes gamla låtar och jag kan ju inte säga att jag tycker de är bra men.. Den skivan låg i min "mapp" så jag satte i den i med uråldriga cd-spelare som jag har haft hur långe som helst.
Kommer ihåg att det stod: Från Igge. på paktetet haha. Igge var min och min grannes igelkott som vi fångade i en stor kartong den sommaren. Hehe.. Fast den var bara i kartongen en dag! Så ingen tycker att jag är väldigt hemsk hehehehe.
Den här ikonen fann jag på min desktop igår kväll när jag återvände till min dator, öhm wattahäll, hur kan den ha installerats utan mitt tillåtande!? Fast tror den har med skype å göra, för det kom fram någon på skype efter den installerats. Dock är det mycket förbryllande. Jag brukar behöva klicka på acceptera/ja när något installeras eftersom jag är admin på min egna dator.
Var tvungen att rita lite fina saker på min spegel.. HIHI


OMG är jag inte het som bara den!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0