Idag blommar tulpanerna

Hej mysisar!
Igårkväll så kunde jag inte sova. Det sög. Min näsa var så ruskigt täppt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen riktigt, för jag kunde inte andas genom munnen heller, då min hals köndes (gör fortfarande en aning) som taggtråd drogs ner genom den varje gpng jag svalde, och när man andas genom munnen så blir ju halsen torr så man måste svälja. Fy vilken hemst kväll!
Hade matte nationella muntilga idag. Punkt.
Ska på Johnossi ikväll med übercoola Olivia och hennes kompis, som verkar vara en riktigt kul prick! Har gått i samma skola som na' i ungefär väldigt många år skulle jag gissa på men har faktiskt ALDRIG pratat med henne. Märkligt egentligen..
Nåväl, det ska bli riktigt jäkla kul!
Har endast 23 minuter kvar på min spotify (vilket ändå är rätt duktigt) för jag är fattig och snål så har inte höpt varken premium eller unlimited. Well.
Ska nog fortsätta på ett porträtt som jag håller på med nu. Har inte kommit längre än att skissen är klar, typ.. Ska börja fixa placeringen på alla saker så det blir helt rätt! Hoppas det blir bättre än det förra porträttet. Good luck to me! Ciao :) 
Liten.. fin.. bild.. På min döda blomma (som visst inte var död)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0