ICA NÄRA BJÖRNRIKE

Goodmorning sunshines!
Alltså herrejösses, Habbo Hotel skickar fortfarande e-mejls till mig.. Det var inte bara 1 år sen jag spelade det, inte heller var det bara två.. eller tre. Shit jag spelade det i typ.. 4an/5an tror jag. Hehe. Fattade aldrig vad det gick ut på. Bara gick runt lite i olika rum och var allmänt cool. Fick en massa möbler av en random player så mitt rum var asfint. Hehehehe. Fasen, jag minns inte vad jag hade för lösen.. Måste för sjutton kolla in hahah.
Om typ 45 ska jag ta bussen ut till mitt landställe och här sitter jag i min pyjamas (yes jag har pyjamas för det är så jäkla mysigt!). Jag har dock packat allt som jag ska ha i klädväg! Kommer ju hem imorrn igen så det är liksom ett ombyte att packa. But still.
Det ploppar i mina öron! Jag får lite halvt ryck för det är superduperirriterande. Har gjort det sen igår. Fattar ni vad jag menar om jag säger att det är som att ett "lock" spricker. Liksom.. när man fått lock för öronen och det försvinner, då liksom.. ploppar det! Som en såpbubbla eller något. SÅ låter det fast jätteofta och utan att jag ens har lock för öronen. Apstöringt.
Va gott det skulle vara med en redig skål glass nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0