Hej snälla kan ni ändra exakt allting

Godkväll gott folk.
Sitter här och nynnar ikapp med Markus Krunegård. Jag beundrar honom fast en sak jag finner lite förunderlig är att han inte har bokat in fler spelningar i sommar. Jag är mycket sugen på att se honom live faktiskt. Kosta vad det kosta vill. Han är så otroligt begåvad och egen.

Vill bara berätta att jag utfört det jag lovade. Städade mitt rum så nu ser det helt klart acceptabelt ut här, plockade undan och hittade plats för allt som låg på mitt skrivbord så nu för jag inte ångestattacker när jag sätter mig vid det. Det är tur det för mitt skrivbord är mitt favoritställe, hemma i huset mitt alltså. Nu när det är rent och snyggt blir jag sugen på att rita lite. Måste träna så att det kan bli bra till slut!
Har skrivit ut hemkunskapsutvärderingar, skrivit klart och mejlat ett gammalt no-arbete och börjat skriva en redogörelse för hur konstruktionen av råttfällebilen jag och max har byggt gick till! Har även skrivit några rader på franskaarbetet också. Det känns bra att ha fått så mycket gjort + att hinna kolla på två avsnitt av The big bang theory som är det bästa programmet som någonsin gjorts enligt mig. Kollar faktiskt hellre på det än family guy! Dock är family guy så orginellt och det fungerar liksom i alla lägen. Jag gillar´t.
Ska ta itu med engelskan nu tror jag.. Eller så blir det en början av ett porträtt! Vet inte vem jag ska rita av bara.. Förslag?
Jag och amanda i vintras, du är bra du cheyen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0