Han tar på sig själv varje kväll

tjenis blogglesarä.
Bara för att jag inte vill at folk ska tro något konstigt så kommer rubriken ifrån markus krunegårds låt mitt kvarter.
Spotify har gjort några små ändringar, någon mer än jag som inte förstår varför.. Det var då väldigt pluttiga små ändringar som jag bara irriterar mig på, för att det ser buggat ut. Knäppt.
Idag i skolan på franskalektionen kom läraren (sätter punkt där) in i klassrummet och sa: Linnea! Jag har ett uppdrag till dig!
Självklart blir man ju nyfiken! Uppdraget var att göra inbjudningskort till niornas bal.. MEN! Det bra med det var att jag slapp franskalektionen så det är klart man gör det! Jag Marcus och Alex satt hela lektionen och gjorde ett litet inbjudningskort med en jättelustig kypare på framsidan. HEHEHEH
Åt grapefrukt när jag kom hem och nu så ska jag verkligen ta tag i mitt rum och mina läxor och bara göra det! HA det så bra hörni.
En av de två nya kjolarna jag pratade om igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0