Han som skakar jorden så att den rubbas

Tja!
Fotboll hela långa dagen, är alldeles klarröd på överdelen av kinderna, precis under ögonen u know, för jag har bränt mig då jag var ute hela långa dagen.
Ska inte blir lärare, det är ett som är säkert. Otacksamma snorungar var det som jag, tillsammans med några andra elever skulle hålla lektion för idag. Fy fan va det tog på nerverna. Usch.
Dock var det chill att slippa skolan idag och bara hänga på fotbollsplanen hela dagen. Fast blev sur som en sadlad kamel när vi spelade match, vi och 9A för folk var så oseriösa och slöa! Man spelar för att vinna, gör man inte det har man fan inget på planen att göra, inte för att jag är bra på fotboll, men så länge jag var på planen kämpade jag och gjorde det bästa av min förmåga. Det där lät gay.. Men så får det va!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0