Glam-rock är nog inte det nya

Godkväll mysisar, nu fyller jag officielt inte år längre! Är helt klart 16 år och det känns verkligen ingenting haha.
Min kväll, för alla som undrar, var den bästa på länge! Efter regn kommer solsken som man brukar säga. Bandet Is it tomorrow yet var hur jäkla duktiga som helst och min supertrummis blev jag ordentligt imponerad av. Har aldrig sett honom spela. Men aa.. WOW! Cred till dig.
Skrek så högt jag kunde så länge halsen räckte och det var det värt! Fan (nu svär jag också! Vart är världen påväg) va duktiga dom var killarna! Även de andra banden var otroligt talangfulla, jag lovar att flrea av dem kommer bli stora, då kan jag känna mig lite stolt och säga att "jag såg deras allra första spelning!". Hoppas det blir så, speciellt för grabbarna i Is it tomorrow yet och A shipment to spain.
Kolla is it tomorrow yets facebook-sida så kan ni säkert hitta myspace och allt, några låtar finns där också! Gilla om ni gillar´t :D

Önskar jag hade haft kameran med mig så jag kunde stulit stunden, det var magiskt! :D
Nåväl, imorrn ska jag "hälsa på" på gymnasiet jag ska börja på i höst och det börjar tidigt då det är bäst jag går till sängs nu gott folk.
Hoppas alla hade det lika bra som jag denna fredagskväll, som nu övergått i lördagsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0