För dig vill jag leva och för dig vill jag dö

Hejsan hoppsan!
Idag så ska jag minsann studera, eller alltså göra klart arbetena! MÅSTE DE! Fy va jag är dålig på att tagga till när det är läxdags! Docj var jag taggad till tusen idag i skolan vilket jag verkligen inte förstår vad det kom ifrån. Tänkte nästan inte gå till skolan ens, sen påmindes jag om att jag skulle jag muntliga nationella i engelska så det avr bara att pallra sig iväg. Mjukisbraller, vitt linne, tjocktröja och en knut i skallen. Så såg jag ut idag. Sexigt värre.
Ikväll ska jag och mina mysiga vänner till grönalund och se Corroded. har faktiskt inte lyssnat på dem tidigare utan hänger bara med för att jag gillar att gå på konserter, dessutom kanske man upptäcker att det är bra. Man vet aldrig!
Skön röst, fast lite likt Nickelback som jag avskyr..
PLUGG NU! (+ ni får lite bilder från idag)
Hemkunskap, fast den var lika äcklig som den ser ut..

Blir en PK idag me.. HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0