Ett par blommiga shorts med schvung i

Godmorgon sockerpluppar!
Muffins/cupcakes-bak på g! Jag förstår inte skillnden mellan cupcakes och muffins, är det så att det bara får heta cupcakes om man dekorerar dem för då ser du ju ut som små tårtor.. i.. koppar.. därav cupcakes? hm.. beats me.
Just nu står mina muffins (eftersom dom inte är dekorerade än) i ugnen och schteker med solbrillor på. Smakade på smeten men fy bubblan vad osmaklig den var, fast jag gillar inte sockerkakssmet, den enda smeten jag gillar är den som man gör kladdkaka av. Moahaha. Men smet i sig är inte så himla smaskigt enligt mig.. det är så smetigt och rått och oklart. Klegg.
Nåväl!
Vänta er en till uppdatering inom kort, då blir det partyoutfit och färdiga cupcakes!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0