En liten liten låda

Godnatt alla söta människor!
Kvällen belv riktigt jäkla lyckad, främst på grund av att Olivia och Ebba är så sjukt sköna. Har skrattat mer än en gång ikväll, aldrig fel right? INTE!?:O Aha okej.. MEn jag tycker det passade sig utomordentligen bra ikväll!
Johnossi körde ganska mycket låtar som jag inte kände igen, var ju liksom i höstas jag lyssnade på dem så mycket har hänt sedan dess! Dom var bra iallafall, kanske inte hade riktigt den pondusen och utstrålning som behövs för att verkligen få med sig en publik men dom var iallafall riktigt bra!
Mitt under deras "show" (hahah vilket fult ord) så kommer ingen mindre än älskade underbara MARKUS KRUNEGÅRD inklivandes på scenen iklädd en riktigt cool hatt. Skrek som bara den, det händer ju liksom bara inte! Kärlek till dig Markus.
Ja.. sedan vad händer sen.. Vi åt glass på STEKARNAS glass och grill typ, hahaha, bara för übernice namn på sin lilla grill. Det var gott. med glass.
Sen knäppade vi oss, med olivia i spetsen med kameran i högsta hugg! Haha, vilken snäcka alltså!
Min bild som jag ritade blev klar. Men det betyder icke att den blev bra. Vågar inte lägga upp bild på den för.. Det känns inge bra haha. Den blev fin. Men inte alls lik personen som skulle avbildas. Usch.
Gillar minen, hihi! (*Livrädd*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0