En ledsen ananas..nej! EN GLAD ANANAS

Hej alla glada hoppetossor!
Känner mig alldeles sprallig haha, slutade supertidigt idag, men skolan var nice! På nationella matteprovet gick det så bra som det bara kan gå för en som är som jag och det känns förträffligt! På SO-lektionen fick jag ett superbra ämne att debattera om och som grädden på moset kom jag med en lysande partner, sedan på rasten pratade jag med Marcus så nu har jag back-up ifall du inte vill spela med mig Olivia! Fast det skulle vara hur nice som helst om du gjorde det, hihi! Aja, sen när jag kom hem sådär tidigt så bestämde jag mig för att rensa min garderob, fick ihop en rätt bra hög som ska kastas och så blev det fint vikt och upphängt i färgordning i min nu så snygga garderob!
Efter jag hade gjort det hängde jag upp de kläder som jag tvättat, det var en ljus 40 maskin så alla kläder var ljusa och sommriga och typ nya haha. Ytterligare lite senare så klädde jag om till en jättemysig och rätt fin outfit hihihihihi fy satan va jag är cool! Tvättade bort mitt smink också för att jag kände för det!
Vilken bra kvinna jag är, som städar och tvättar när jag kommer hem från skolan!
På bilderna nedan så har jag inge smink på mig, fast det är inte JÄTTEstor skillnad eftersom jag oftast har så väldigt lite make-up för jag tycker det är fult med massor så.. då har jag inte det! :D
Nu skrev amanda till mig på facebook! Hon är så väldigt härlig amanda, hihi!
I den bilden som är högst upp här så är mina ögon sådär gröna som är förfärligt fult i vanliga fall men här gillar jag det, det passar in för att bilden är så tråkig och färglös i sig, + att bakgrunden (fönstret) är samma grön på några ställen!
Ska åka till farmor ikväll och fika för att... JAG FYLLER ÅR IMORRN!! (och hon och farfar är gamla och så så det blir lättare för dom ifall vi är där)
Kanske därför jag är så sprallig och glad! För imorrn kommer bli en helt underbar dag! Först skola som slutar tidigt, sen hem till bästaste vännen i hela världen och sen ska jag äta kycklingwok (älskar det) och sen blir det konsert med ett band där jag känner trummisen! Det kommer bli så himla kuLLLL!!!! TAGGGA!!!!
Fy va mycket fula kläder som skräpade i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0