Du skulle vara stolt

Hallå i rutan!
Min musiklärare vill att jag ska framföra en låt på vårkvällen, JAG!? Hon tycker att jag sjunger bra och om jag vill nå till toppen (få mvg) måste jag göra det.. dessutom måste jag göra det bra. Jag sjunger inte inför folk, det gör jag bara inte. Alltså.. Sjunger seriöst. Det händer ofta att jag gör det bara för att irritera folk men det händer bara inte att jag gör det.. för att liksom.. det ska vara fint.
Men det vore ju kul ifall jag faktiskt sjöng bra, vilket jag har hört från folk, bland annat musiklärare, fast det kan ju vara så att hon bara säger så till alla haha. Eller?
Olivia, jag har ett förslag! För det är nog bara du som kan hjälpa mig, kanske! Hehe! (smsa mig om du skulle kunna överväga tanken)
Jag tänker då rakt inte göra det ensam, men om du vill.. för liksom, det är ju bara bra fö betyget! :D
Fan vad det här skulle vara bra för mig, egentligen! Dels för att komma över den skräcken haha, men framför allt för att då blir jag taggad igen att verkligen satsa de sista veckorna och verkligen plugga på ordentligt och få de där 320 poängen som jag egentligen så otroligt gärna vill ha. Det är liksom.. Det bästa som man kan få! Jag vill! Jag sjunger! Jag tänker göra det, om någon hjälper mig! (:
Har två veckor på mig att träna in en låt, hitta minst en partner och aa.. samla mod haha!

Kommentarer
Postat av: dalia

ååh linnea, GÖR DET!! Och förstår din situation hehe. Vill själv uppträda, men.. är alldeles för feg för det. Och du är säkert jätteduktig ;)

2011-05-06 @ 19:54:53
URL: http://majdec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0