Du räknar allt sorgligt

Tjenixen, förutom att jag svettas som en kamel trots att jag med flit ordnat korsdrag i huset så mår jag under omständigheterna bra! Ska verkligen ligga i ordentligt så att jag är frisk tills imorrn, för då händer något jag inte gärna missar. Nämligen: Johnossi <3
Dom är riktigt bra, har sett dem en gång förut faktiskt, på grönalund. Dom spelade typ två låtar men påden tiden var jag fullkomligt galen i johnossi vilket gjorde att dessa två små låtar gjorde min kväll, och typ veckorna därefter haha.
Idag har jag legat i min säng. A.. det var ju kul. Kollade på pirates of the caribbean igårkväll, festival och shrek2 idag. Så pass kul har jag det här hemma. Pirates är ju då en av mina favoritfilmer så den var ju nice, som vanligt! HEHEHE. Kan ju rätt många av replikerna. *STOLT SOM TUPPEN* (från tsatsiki om någon minns de filmerna)
Just denna dag känner jag att jag har lite av en Håkan Hellström-mani! Var nog för att jag kollade på festival, två eller tre av låtarna i filmen är ju hans. Men han är bra, det måste jag erkänna! Kan dock inte bestämma mig för om han kan sjunga eller inte. Gillar hans röst men är han kanske tondöv.. Tål att tänkas på..
Såg just att det ligger en tandkrämstub på mitt skrivbord.
Satan i gatan (veronica maggios nya album!!!) va det är varmt.. USCH! :o
Tänker bannemej inte alls fota mig själv och lägga upp här för jag är äcklig. Usch. Hejdå.
De tre svartklädda fotograferna är icke det som bilden var menad att
syfta på. Är det någon som kan skymta den galna asiaten (Eric Choi)
som balanserar på en kätting?
Btw fick fotografen längst till vänster ryck och började jiddra med mina
kompisar inne på konserten. Dom hade tydligen stött till honom så hans
bild blev dålig.. Som om det gick att undvika när 400 killar trycker sig
mot scenen och skuttar omkring och slåss precis bakom oss. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0