Det är tomt på strandpromenaden

Hej finisar
Är fett dyster, vi ska simma med skolan på onsdag och jag kan ju inte direkt säga att jag längtar. Är så sjukt sugen på att säga att jag har mens eller bara rent av skolka för jag vill verkligen inte va med.. Fast anledningen att jag måste tänka över saken är att jag har gjort så förut och om man inte är med så får man typ ig i idrott. Faktiskt.. Nått sånt dåligt är det för han måste se att man kan simma. Äckel.
Jag vill inte :(
Bajs..
Nej alltså.. det är mycket mycket mycket troligt att jag bara skiter i det faktiskt eftersom jag är övergiven av min enda tjejkompis i klassen som bestämde sig för att byta till en annan klass. Men.. Hon gjorde jävligt rätt i det faktiskt!
Fast hahaha, jag kan simma! Om någon skulle tolka detta som att jag var fett ledsen för att jag inte kunde simma! HAHAH BECCA! OMG! Du vet precis vad jag tänker på tokstolle! *skrattar*
Fick två stycken kjolar idag av min mor! Riktigt trevliga faktiskt! Udda och bra! Och en bikini som jag inte vill ha..
Bilder, på kjolarna kommer nån gång.
Just nu är det Lars Winnerbäck som hörs i mina högtalare, hans klagande röst passar mitt humör jättebra faktiskt.
Ska ut och springa spåret nu.

Kommentarer
Postat av: beccis

åååååh, asså försöker verkligen fatta men jag kommer verkligen inte ihåg! :(

2011-05-16 @ 21:01:53
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0