Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp

Okej, dagen. Gav utdelning, inte bara i presentväg utan även i kilon haha, mamma och jag har lagat så fruktansvärt god mat, det var min fest så det blev det jag ville ha. Haha. Asgod honungsmarinerad kyckling varmrökt lax massa pajer PRINSKORV och sallad. Mumsig sallad!
Mina cupcakes/muffins/whatevah och till sist! JORDGUBBAR MED VIT CHOKLADSÅS!
Eftersom det var så att jag fick lite pengar och presentkort så blir det shopping imorrn om någon vill hänga med. Heheheh.. Har inte så många vänner (sätter punkt där haha) som gillar att shoppa.. MEN! Det gör inte jag heller så mycket, oftast... Men jag älskar att få nya kläder i min garderob!
Linkin Park-Faint i högtalaren just nu.. Inte en favorit men ändå ganska najs sådär. ÅÅÅÅÅÅ JUSTE!! PÅ TISDAG ÄR DET SCREAM IT LIKE YOU MEAN IT MED MINA UNDERBART KONSTIGA OCH ROLIGA VÄNNER!! Lägligt nog bytte iphonen till miss may i så nu skrålar dom ut i rummet. NAJS!
var nyss ute och promenerade bort några få kalorier längs med ån. Mysig som fasen om man är ensam, fast när man möter random folk är det inte alls lika mysigt längre. Haha, är en loner. Nej. Men.
Kom till en dum kraftledning som lät som tusan. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0