Då är du fläckfri, med högburet huvud

Goddagens mitt herrskap eller kvinnoskap!
Min kväll började med att moppen åkte fram ur garaget och det bar iväg till väsby för att träffa en kille som jag ska gå i samma klass som i höst. Han och hans kompisar skulle ut och spela fotboll och då tänkte han att det vore ju lite småkul om jag följde med dem. Så sagt och gjort! 
Det blev en av de roligaste kvällarna på länge, passade sjukt bra in bland alla galningar som var hans kompisar och nu mina bekanta. Fick stajla lite (misslyckades som tusan senare) med min häftiga Beta rr-50. Killarna blev stormförtjusta i den. Hahah.
Skaffade mig en otroligt kul vän ikväll också, han ska tydligen också gå i min klass i höst. Vad är oddsen?? Ser så väldigt mycket fram emot att börja skolan i höst med dessa härliga människor! Nice
Han, Simon, tyckte jag var den galnaste personen han träffat, vilket jag tar som en komplimang haha. Låttiteln får tala för sig själv!
Godnatt gött folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0