Adobe photoshop

Tjenare alla glada nattugglor!
Sitter just nu och laddar ner och testar photoshop! Har haft en rätt tråkigt kväll så jag tvättade lite kläder, sedan tänkte jag att jag kan testa att sminka mig lite (massor), ganska överdrivet sådär. Det blev ascoolt fast ser rätt rolig ut. Bilderna blev inte så bra och då tänkte jag att varför inte lära sig photoshop och fiax dem lite? Det kan ju vara roligt faktiskt!
Ni får inte se bilderna än, förren dom är klara efter jag har redigerat dem, dock får ni inte vara så dömande, detta är första gången jag leker i photoshop så det kanske inte blir sådär superduperbra som vissa kan rediger, önskar jag kunde det faktiskt! Hhihihhi
cirka 6 minuter kvar av nedladdningen.

Medan det laddar så sitter jag här och lyssnar på this or the apocalypse, miss may i, the word alive och we came as romans. Någon som kan lista ut varför jag just valt dessa fyra band!? Jag kan berätta utan gissningar, PÅ TISDAG ÄR DET SCREAM IT LIKE YOU MEAN IT OCH DÅ SKA DESSA FYRA UNDERBARA SKAPELSER SPELA!
Vänta med spänning på bilderna hörni! :) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0