Tillbaka till...

Tjenixen i mina fickor!
Har varir och jobbat ihop lite cash några dagar, var faktiskt inte lika jobbigt nu som det var förut, första gången jag jobbade. Nu dröjer det några veckor till nästa gång och det känns rätt bra faktiskt! Fast pengar är aldrig fel..
Just nu är det Veronica Maggios album som lite prövande når mina öron, alla låtar låter ganska lika tycker jag. Hon är bra men som sagt, inte mycket till variation där Veronica! Kommer nog inte lyssna på det igen direkt.
Kollade på Sleepy Hollow för nån dag sen, den kom ut 1999 så man får ju inte förvänta sig allt för mycket egentligen men alltså, det är ju katastrof! Dock är det ju Tim Burton som regisserat den och det får mig att tro att de dåliga effekterna är som de är med flit för det känns VÄLDIGT Tim Burton. Den är inte sådär superbra filmen faktiskt, men gissa vem som innehavar huvudrollen om inte världens bästa Johnny Depp. Det var den allra första filmen jag såg med honom så den har ett visst värde för mig ändå. Men hade han inte varit med hade jag nog inte sett den mer än en gång. Det är verklligen inte en bra film..
Tänkte lägga ut nån bild på... inne i växthuset för det tror jag att alla dör av nyfikenhet om de inte får se!! Där har jag hittat 2 paddor faktiskt.. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0