Släck alla ljus

Goddagens gott och ont folk.
Sitter här och lyssnar på en massa gamla slagdängor, Orup, Thomas Ledin osv. efter en allt för lång dag i västerås hos moderns bihang.
Är rätt sliten och förresten! Jag måste säga hur illa SL är numera! De har ju alltid varit dåliga men alltså, denna sommar har varit katastrofartad och det är ännu bara juni. Då får dom för sig att dom ska höja alla priser vilket dom enligt mig inte alls har förtjänat. Konstigt.
Är på språng egentligen men jag kände att jag ville stanna upp och skicka ut ännu ett meningslöst inlägg till det redan så fulla av blogginlägg, nätet, innan jag och Betan åker ut på tur och möter upp söta Amanda!
SENSUEEEEEEEEELLA AAMAAAAAANDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0