She said

Mina fettvalkar och jag har idag börjat gå skillda vägar tror jag. Brände nämligen upp det mesta idag när jag klippte farmors gigantiska gräsmatta i strålande (stekande) solsken och en envis gräsklippare som kändes tyngre och tyngre för varje steg.
Dock åt jag hemmagjord hamburgare idag och det kanske inte är det allra nyttigaste, men! WHAT THE HELL! Man lever bara en gång och då ska man fanimej få njuta av en hamburgare eller två då och då.
Har varit med rysligt söta Amanda idag också och det var ju såklart hemskt trevligt!
Ska åka till mitt landställe över dagen imorgon och dinera med farmor, farfar, pappa, syrran och alla kusinernas barn. Dom är så sjukt söta och mysiga med sin göteborgska!
Nu ska jag dock in i klädkammaren igen och fylla på stängerna med mina kläder! Gick in på hm idag och skulle ha en pensel men kom ut med en kjol, trosor, en klänning och två tröjor. Rea är farligt. ¨
Frååååån tittbooookeennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0