Om du var vaken

здравей
Det betyder HEJ på bulgariska (enligt google translate)
Känns inte ett dugg att det är sommarlov, fast det är jävligt nice ändå!
Förstår inte riktigt varför folk gråter på skolavslutningar.. Fick inte den minsta lust att fälla en endaste tår jag. För.. Varför ska man vara ledsen? Folk man blir ledsen för att man inte kommer träffa dem igen? Isåfall är det ju liksom bara att hålla kontakten?
Nåväl!
Idag ska Is It Tomorrow Yet spela fast jag hinner inte se dem eftersom jag ska till mitt kära underbara landställe kvällen till ära. Dock tror jag inte att jag kommer vara fär särskilt länge. Ska arbeta imorgon men sen dröjer det nog ett tag innan det blir dags igen.
Ni får en riktigt dålig video på dem från när jag såg dem live sist.
True Velocity (som konstigt nog vann) och på flera ställen ser man mig och mina kompisar som stod längst framme vid scenen och var otaggade och lite bittra för att inte det bandet vi gillade vann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg?

2011-06-14 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0