Ointressant

Jag har beslutsångest och lite pengar och jag behöver en klänning för det har jag så få.. MEN jag har 10 stämplar på Ginatricot och alltså 150 kronor att handla för och DET gillar jag :)
Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra av med pengarna på, gillar itne gina så mycket för att om man köper något där är man inte direkt ensam om det och det gillar jag inte. MEn nu är det så att jag har ett behov av något nytt och jag har pengar att handla för.
Kollade lite på deras hemsida och hittade några plagg som jag skulle kunna tänka mig. Vet dock inte vilket..
Klistrade lite för snabbt in alla bilder på de billiga kläderna i paint och voila:
TROR att det står mellan dessa... (jag vet att ingen av dem är en klänning, därav TROR jag :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0