Oh darling I wish you were here!

Jag sov ungefär 14 timmar inatt. Satan i gatan va det var hemskt att kliva upp ur sängen för.. en timme sen typ. Det var verkligen inget som jag rekommenderar för livsnjutare.
Så den andra saken som inte blev som den skulle idag var mina rostade mackor (det är det jag lever för, rostade mackor) dom blev helt kalla och hårda och degiga och äckliga. Inte ett dugg gott. Järnspikar!
Dock så håller jag på och säljer min söta lilla moppe och har hittat en ny som jag är så sjukt intresserad av, den är svart, en derbi senda som spinner på som en gud enligt säljaren, det kan ju vara ett säljsknep han försöker dra på mig men jag har iallafall gått på det med hull och hår. Är kär i denna moped. Jag SKA ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0