Och så går det vidare

Varken jag eller Marcus hade någor speciellt för oss ikväll så vi tänkte, Foo Fighters på Stadion, lets go! Fast asså, ingen av oss ville lägga pengar på det så vi stod utanför! Man hör helt okej, inte bra men inte heller dåligt! Det var ingefär så tråkigt/kul som det låter.. Foo Fighters är riktigt skarpa tycker jag, fast Marcus tycker de är medelmåttiga radiorockers som inte vet var ordet variation innebär.
Nåväl, det blev roligare än man kan tro att hänga utanför stadion när man har Marcus som kavalier faktiskt. Jag skulle inte vilja ha det ogjort men det är ingen top 10.
Det jag gillar med Foo Fighters är ju att den fräsiga sångaren har varit med i Nirvana! Det får han ett stort plus för Dave Grohl.
Ska dela med mig av en grym låt som några fulla ungdomar på tåget mot stockholm satt och pumpade. Riktig kvalité.

Nu blir det sängen och O.C för min del. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0