Nytt inlägg

Fick en liten fråga: vad fick du för betyg? (Anonym) Så då kan jag ju lika gärna skriva det liksom pixom.
SO: MVG
NO: MVG
TEKNIK: MVG
HEMKUNSKAP: MVG
MATTE: MVG
ENGELSKA: MVG
SVENSKA: MVG
BILD: VG
MUSIK: VG
FRANSKA: VG
IDROTT: MVG
SYSLÖJD: MVG
________________

Totalt: 310 p
Är inte helt säker på om jag fick med alla ämnen men totalsumman stämmer åtminstone.
Men nu drar jag till landet på obesrämd tid så ni får ha det så himmelens bra medan jag är borta för ni förstår, jag har ingen tillgång till internet dår ute i skärgården så ja. Hoppas ni lyckas klara er utan mig.
Här får ni några sexiga bilder tills vidare. CIAO

Kommentarer
Postat av: muhammet

mikkheh fin betyk

2011-06-15 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0