Mombusdisco

Så..
Niornas bal var fin! Middagen var fin, med lärarnas tal, gillade Lillins!
Fick ett brev som jag skrev till mig själv i 4an, ville bli punkrockartist och tyckte att jag var riktigt duktigt på att spela hockey. Mina favoritfilmer var tjenare kungen och pirates of the caribbean (bra smak 11åriga Linnea). Min bästa vän var min låtsassyster Alice och ja.. Jag gillade tacos!
Fick med en bild också.. den var.. något av det fulaste jag någonsin skådat hahah, Var så jävla äckligt ful när jag var 9-10-11-12 år.. Det är helt sjukt..!
NU! Ska jag kolla på O.C :) Hejsansvejsan
Kan ha varit en aning understimulerad under middagen.. Det fick bordsdekorationen
sota för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0