mmmmmmmmmmmmmmarabou

Okej. Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt till en viss jennie och en viss becca. Jag hade fel.. Och nu.. När jag har testat kan jag inte få nog! Jag är så sjukt besviken på mig själv av nån anledningen, egentligen spelar det fan ingen roll, men hur som helst. Jag gillar twilight och jag kan uppriktigt säga att jag längtar tills den fjärde filmen släpps. Det är fan sjuk. Menmen.. Så kan det gå. Dock är det en sak jag stör mig på så sjukt jäkla mycket! Edwards polisånger, va fan gör dom där? Är det någon liten producent som tyckte att, oh va dom skulle passa in och fy satan va sexigt det är! :O Nej.. Det tycker då rakt inte jag.
|
|
Aja. Tagga bal osv. Hejdå

Kommentarer
Postat av: beccis

wohooooooooooooo

2011-06-08 @ 17:53:39
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0