Måste fånga fler

Jag kan ju inte säga att jag inte gillar denna underbara text(Sailor Moon), den är helt klart värd att "slösa" bort 1 minut och 31 sekunder av sitt liv för att höra. Jag lovar er. Det är värt det.
Översättningen och liksom.. allt!! Är helt klart.. hm.. Det ger en, en WOW-KÄNSLA.
Det gör faktiskt alla dessa klipp på andra sätt. Känns jäkligt nice att vara 16 år gammal och allt vad det innebär men är det bara en klysha eller var allt bättre förr?
Jag skulle nog vilja hålla med det senare, att det faktiskt var bättre när man var liten, helt klart mycket mindre komplicerat för min del åtminstone!
Nåväl, passa på att njut en stund av dessa små visor, ni kommer få ett leende på läpparna, om ni inte är helt kallhjärtade och har en otroligt hemsk barndom förstås.

Min absoluta favorit när det kommer till intro-sånger är nalle puh! Den är ju bara helt underbar! Dock ligger nog Pokémon på delad etta, det kan Alex intyga eftersom jag plågar honom med att sjunga den (japp! Inte för att skryta men jag kan hela den texten uttantill) dag ut och dag in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0