Klick

Jag har sprungit 5 km idag. fast sprang inte allt för det var så fasligt jobbigt tyckte lilla otränade jag så jag kanske sprang 3 km och gick 2.. eller nått. För i slutet för satte jag in flames och slipknot på högsta volym i öronen och då gick benen som om de aldrig gjorde annat!
Fast först idag så var jag och badade med mina vänner och det var jättetrevligt för dom kastade ostbågar på mig och knuffade i mig från bryggan.
Det var så himmelens roligt kära ni, att se när en liten flicka som var ute på simtur vände huvudet mot linus och ropade "SARA" och då i all hast så snabbt så man nästan inte hängde med svarade Linus "Jaa" och jag kunde inte hålla tillbaka ett gapskratt och den lilla flickan blev livrädd och simmade kvickt därifrån, utan sara.
Sedan nu på kvällskvisten har jag varit hos amanda och vi bara pratade och var trötta men det var mysigt ändåå :)
Tröjan kostade 30 svenska riksdaler på hm och det tyckte jag minsann
det var värt må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0