Klart som korvspad

Idag är det en lite irriterad fast på ett annat vis lite glad och uppspelt Linnea som skriver till er. Jag är lite irriterad för att jag inte kunde sova på jättelänge igår fast jag var så trött i kroppen att jag var nära på att kollapsa men det gjorde jag inte för i huvudet var jag klar som korvspad! Det var en riktigt märklig och inte så trevlig känsla faktiskt. Sedan när jag runt 4-tiden äntligen somnade så sov jag gott i några timmar, tills mobilen (som låg fastkilad mellan sängen och väggen) började vibrera för då, klockan halv 11 på morgonen ville min mamma småprata lite..
Dock är jag glad och uppspelt över det som mor min ville småprata om! Men jag lämnar det som en cliffhanger tills någon gång i mitten på nästa vecka! Då ska ni få veta det som jag vet :))
Masarin               Loranga          Dartanjang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0