Japp, jag har en blogg

Vaknade klockan 10 idag och startade min trevliga lördag (?) med 4 timmar O.C. Det är så jäkla bra, man fastnar.
Funtar på att ta mig ut och vara med några vänner men å andra sidan kan jag ju ligga här i min säng och bara.. njuta av dagen. Kanske.. Fast tror ändå det bli vänner! Känns en aning dystert att vara forever alone.
Kollade på Bourne Identity och Bourne Supremacy igår med Gustav och Marcus så kanske att det blir Bourne Ultimatum idag. Vad vet jag?
Köpte alla tre till det resonabla priset 99 riksdaler föregående dag vilket filmtokiga jag verkligen tyckte var ett bra köp. Ska fylla hela min bokhylla med filmer, köpta riktigt filmer. Det ser mycket bättre ut än om dom ligger nedladdade i mappar på datorn. Man vill ju liksom kunna ta i filmen och titta på fodralet när man väljer för oftast är jag inte säker på vad jag vill se. Så. Ja.
Den här trailern får mig inte direkt intresserad av att genast springa och trycka på play och se BOURNE!! Det har dom jäklarna misslyckats med. Men dom andra två filmerna är bra så jag kan ju alltid hoppas att denna håller samma kvalité. Men man vet ju aldirg, uppföljare brukar suga.
CIaO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0