Hjärtat gör min blind

Har verkligen ingen lust att skriva nu. Har så himmelens ont i mitt huvud trots att jag druckit kopiösa mängder lemonad denna dag.
Känns som jag har hunnit med en hel del idag dock, på morgonen handlade jag med pappa, sen sprang jag spåret, sen badade jag med alex, sen så åkte jag till farmor och klippte gräset och åt toffifeeeeeeee! Det är för fasiken sjukligt gott!  MUMMSS!!
Min moped är en riktigt killmagnet, för den är så jävla cool, dock hatar jag den. Väldigt mycket. Den gick sönder idag och alla jag kunde ringa var bortresta.. KUL! KUL! Så där stod jag i vägkanten och såg allmänt retarded ut när jag försökte få igång moppen. Då kom det två killar i en volvo och tyckte dom va fett bra som fixade den. Fast så åkte jag 10 meter, så hände samma sak igen. Det kändes väldigt trevligt! Då såg dom mig och kom till undsättning! Fast dom kunde inte fixa den. Dock två trevliga pojkar!
Nu står iallafall mopeden i en verkstad för man har ju kontakter liksom ;) Så den ska stå där tills pappa kommer hem å kan laga den.. så jag är moppelös tills på onsdag. KUL! KUL!
Imorrn ska jag iallafall träffa rasmus som jag inte varit med på minst ett år! Och den gången var det typ lika länge sen vi sågs sist. För två år sen umgicks vi fett mycket, sen gjorde min kompis slut med honom och då skulle vi hata honom så aa.. Då träffade jag inte honom!
HEHEHEHEHHE
Igår så gick gungan sönder som jag har i äppelträdet sedan cirka 7 år tillbaks och det resulterade i en massa skratt från alex håll och en linnea med riktigt jävla ont i sin vänstra skinka!
Fast jag måste medge att det föreföll sig en aning lustigt faktiskt..
PS! Min kamera har trasat till sig. INTE KUL! Ledsen gubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0