HEY OH

HEjsaN!
Jag har nog aldrig jobbat såhär hårt i hela mitt liv, så känns det i kroppen iallafall. Tog ett extra skift i red light district för att få lite extra cash. Eller?
NEj jag har slavat på en stor åker i 2 dagar. Det var jobbigt och jag ogillar ogräs. Har skördat gurka bland paddor och kopparödlor också! Det var så förskräckligt läbbigt när en riktigt STOR padda dör upp bland mina gurkor, skrek desperat för mig själv. Den stirrade på mig med sina blanka ondskefulla ögon och liksom, äcklade sig!
Faktiskt så ser paddor ondskefulla ut när man kommer dem i ögonen! Dom gör verkligen det. Grodor är också äckliga fast dom ser inte fullt så onda ut!
Uppe på ett berg mitt i skogen, på mitt landställe, min favoritplats bara
ifall någon undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0