För det ekar i huvudet

Min schssta lilla iphone fick igår ett spel och tig beslutet att ta sitt pick och pack och ingå dvala. Det tyckte jag var ett fint inititativ av henne men jag uppskattar det ändå inte särskilt mycket faktiskt. Vem vet när hon vaknar upp igen!
Sålänge har jag min gamla pärla, Sony Ericsson W595, med rosa lack och självfallet blir det riktigt flickigt, vilket ju kan vara himmelens trevligt i lagom mängd!
Borde sannerligen ligga i sängen och sova för flera timmar sedan men vem har tid att sova när livet flyger förbi undrar jag. Tröttheten brukar försvinna i takt med mörkret ändå så vad spelar det för roll om jag sitter här nu. Egentligen.
Får icke glömma att ställa klockan bara, så det är bäst att jag gör det precis nu! Har blivit både blond och senil den senaste tiden så det är lika bra *paus* känner att jag kommer vakna med samma lilla leende som klär mina läppar i denna stund då jag som alarmljud på den gamla pärlan har Ras cricket - Skin som är en av de finaste låtar jag vet och jag har för vana att tröttna och till slut verkligen HATA de låtar jag blir väckt av, så är dock inte fallet med denna underbara visa. Den bara får mig att le. Jag tror inte att nån skulle ha något emot att vakna till den rossliga stämman och orden "Skin skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0