Ett kreatur som inte kunde stå

Tror att jag har påpekat detta faktum i alla inlägg den senaste tiden men måste ändå påminna alla som inte kan känna det för egen maskin. Det är varmt. Som sjutton. Vilket är hur toppen som helst! Om man hade haft en iskall vampyr att ligga sked med så vore det ju mer toppen faktiskt. Då kanske man inte skulle svettas såhär sexigt.
Har mina fönster vidöppna så den 16gradiga sommarnattsluften söker sig sakta men säkert in i mitt heta sovrum med snetak på båda sidor, som gör det ännu varmare och ännu mer kvavt/kvaft (vilket det nu ska vara)
Haha, skriver med Albin på skype, han är ju för lustig!
Vem gör det.. Mitt i natten? Haha, älskar det!
Nåväl: Godnatt'R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0