En rikligt överviktig orangeblomma

Förfärligt är nog det ordet som beskriver hur jag känner just nu. Det är fruktansvärt varmt i mitt rum trots att jag haft fönstrena vidöppna hela långa kvällen. Nåja. Förutom att jag svettas som en gris (vilket jag inte förstår varför man säger eftersom grisar inte har några svettkörtlar och därför rullar sig i lera för att kyla ner sig) så är jag mätt och mår otroligt illa då det just nu jäser en massa bulldeg i min perfekt tempererade mage. NICE!
Imorrn blir sista dagen med "riktigt" skoldag! Sen slipper jag äckliga lektioner på min äckliga skola för evigt. Känns helt okej måste jag säga, inte superdupermegabra men okej! Jag är inte normal, det står jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0