Dudududuuduuu

Mitt dilemma har löst sig och jag är numera ägare till två svarta klännigar, ett par tights och en riktigt het jacka. Känns ganska så trevligt faktiskt.
Imorgon drar jag mig ner till södra Sverige med en kompis och det kan bli kul tror jag!
Kommer hem på söndag så.. Längta dit hörnini.
Ska gå ner till min mammas place snart och hämta lite kläder och min gamla kamera eftersom min main inte fungerar. *sadface*
Sitter just nu och lyssnar på Alice Cooper. Kan ju inte säga att jag tycker att han är speciellt bra, eller, så ska jag itne säga för han är ju helt klart duktig! Däremot kan jag inte säga att det faller mig i smaken men, det är ju ett kulturarv tycker jag. Alice Cooper liksom. Han är ju cool.
I'm eighteen är helt okej faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0