Du behöver inte fixas

Jag har ett pyttelitet myggbett på ögonlocket, precis vid "vattenlinjen" eller vad det nu kan tänkas kallas på svenska och det är såå störande. SÅ störande.
Jag känner mig ond som inte ger er möjligheten att skåda de bilder jag och amanda tog idag för det är något alldeles extra! Mandow bestämde sig för att göra en liten make-up på mig och hon var inte rädd för att tänja på gränserna.
Är hemskt ledsen för att inte bilderna går att lägga in på datorn förrens jag lokaliserat sladden. *grymt*
Jag undrar om inte jag kanske ska och byta gymnasielinje.. Kanske gå stajlist (med cool stavning) istället. Det är sjukt kul att sminka och fixa hår faktiskt!
Apropå allt och ingenting så måste jag verkligen göra något åt min dåliga hållning för det är verkligen inte bra att sitta som jag gör och jag tror att jag måste räta upp mig lite när jag går och står också! Det är inget jag så att sägga går runt och funtar på så det är klurigt att minnas att jag måste räta upp mig!
Senila Lirre slår till igen.
Usch.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kaaptis Rööddiss. Du min vän har en helt enastående musiksmak om jag får säga det själv. KEEP IT UP

2011-06-28 @ 23:13:12
URL: http://loud-as-fuck.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0