Detta fält måste fyllas i

Hej alla tappra läsare, som verkar vara tre stycken för tillfället, man tappar sjukt många när man slutar lägga upp saker, helt förståeligt. Dock vet jag inte riktigt varför jag fortfarande erhåller dessa tre tappra musketörer, vad är det som får folk att stanna kvar här?
Mig veteligen inte särskilt mycket..
Apropå veteligen, jag ska baka vetelängder denna afton! Det är så förskräckligt smaskigt med bulldeg. Helt obegripligt hur delikat det kan vara med smör, mjöl, jäst, socker och mjölk. För det är väl ungefär det en bulldeg innehåller, med några tillägg såklart, i mitt fall hemliga för ingen ska få veta hur min speciella bulldeg är uppbyggd inte!
Det här minilovet har varit riktigt produktivt för min del, inte en en endaste dag har jag legat hemma, inte ens en halv dag om jag inte missminner mig. Har fått så sjukt lite nödvändiga saker gjorda men kopiösa mängder roligheter. Dock så har min moped OCH min kamera gått sönder.. Illa.. Jävligt illa.
Därför ska jag baka vetelängder, för att gubbarna på euromaster som kom och hämtade min stackars moped ska få någon slags betalning, dessutom vet ju alla att tjocka farbröder som jobbar som bilmekaniker inte kan motstå en vetelängd! Det liksom hör ihop på något vis, tjock farbror - fikabröd..
Nu ska jag kila gott folk.
Ni får stå ut med gamla bilder tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0