DETÄRINTEVARMT DETÄRINTEVARMT DETÄRINTEVARMT

HEJSAN!
Det är 28 grader i mitt kök som är på undervåningen och värme stiger som ju varenda människa skall ha vetskap om och det resulterar i en oönskad bastu på övervåningen. Takfläkten och det misslyckade korsdraget fungerar inte riktigt särskilt bra, speciellt inte när två tonåringar sitter och svettas sönder och gör hela huset ännu varmare.
Det är dock imponerande att vi inte dött. Sedan klockan 5 har vi bara suttit här i min soffa och kollar på O.C.
Tro mig. Det var ingen lek.
Gårdagen med amanda var riktigt trevlig dock! Vi vandrade omkring på djurgårn och hade det riktigt jäkla mysigt! En långpromenad runt hela djurgårn (den kändes längre än den var i värmen i guess) ett besök i rosendals trädgård, klättrade upp i ett träd (dåra? Kanske gillar att klättra i träd på min fritid??!??), fick en bärfis på foten och åt grillad korv, haha blir det bättre?
På kvällen tog jag och Alexander ett dopp i det blå (bruna) med sandaler av plast. Det var skönt som ett.. bad!
Efter det kollade vi på Jack Black-filmer och jag somnade. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0