Aldrig längre än dit

Hej vänner!
Nu kommer ni bli så innerligt lyckliga att det är helt knasigt! Jag har hämtat sladden till kameran!
Ska inte skriva så himmelens mycket nu, dagen var händelselös och ointressant för utomstående, bara massa familjeshaffs som ingen bryr sig om så det lämnar jag utom erat synhåll kära ni.
Känner att det börjar bli dags att gå en räd i trädgården och mörda mördarsniglar imorrn minsann! Vill inte att de ska äta upp mina fina grödor ju.. Känner mig faktiskt sjukt elak när jag tar liv från de ändå väldigt äckliga och slemmiga sniglarna, men vem vet? De kanske också har känslor osv..! Fast för att citera en svensk militär i Afghanistan "mitt jobb är att lösa en uppgift och det här är mitt sätt att lösa den uppgiften, jag gör bara mitt jobb" så suck on that snigel-helveten!
Det är helt ofattbart hur min kärlek till kossor kan vara så grandios
(fett bra bilder ju för att vara min usla gamla nåb-kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0