55mm träplugg

Satan i gatan vilken otrolig känsla! Brukar aldrig springa på asfalt och typ aldrig mitt i natten men jag kan ju lova er att det kommer ske många gåner till! Måste bara skaffa ett par bättre skor för fick lite ont i hälarna och så men som sagt, jisses vilken skillnad! Våga vägra elljusspår då och då gott folk, våga vägra..
Förresten så gillar jag lookbook ganska så mycket nu för tiden, folk har så spännande stilar och så coola idéer för sina fotografier. Det roligaste med lookbook är dock att folk liksom gör det där, ställer sig och leker modell bara för att lägga upp det på lookbook. Sånt roar mig! Brukar till exempel också tänka så när jag ser filmer där dom gråter eller har jättelöjliga repliker eller grimacher och sånt för liksom, dom står där bakom en kamera och leker, haha kan tänka mig att alla människor runt omkring scenen småfnissar sig igenom allt då det måste se så sjukt kul när en tjej/kille står där och verkligen råfejkar. HEHEH
Nedan: SATAN VA COOL GRABB! och jäklar i kamelpuckeln va jag gillar tjejen på bild nr2s shorts (:
(lookbook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0