21:15

Galaxer i mina braxer!
Ja kan inte lägga ut de vackra bilderna jag tog i Småland för min kamera är ganska så konstig och min dator är ganska så konstig så den vill inte läsa minneskortet och sladden kom jag just på att den ligger nere hos mamma och jag är alldeles för lat för att hämta den.
Jag hade iallafall rätt så kul i småland om man bortser från några småsaker. Ett riktigt skönt gäng och en riktigt kylig stuga i en liten "by" mitt i skogen utanför vimmerby.
Är ju lagom sliten om man säger så.
Ser inte direkt fram emot kvällen. Vill bara lägga mig i ett kyligt rum och sova. Nu helst.
Lägger upp bilder när jag har haft ork nog att ta mig ner till min moders boning.
Tills nästa gång jag skriver. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0